Music Volume EQ 개발하신분깨 피드백을 한번 날려 봤습니다 ㅎㅎ


제목 그대로 Music Volume EQ 개발하신분꺠 피드백을 한번 날려 봤습니다.(영어 문법 좀 딸리지만(?)ㅋㅋ)
답장 금방 오더군요 (썜쓩일뤡트뤄늭과는 차원이 다름(?))ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
답장 보니까 어플이 마켓에 나온지 20일 밖에 안됬대요 으잌 ㅋㅋㅋㅋ



아래는 안보이시는 분들을 위한 메일 내용(?)
(보라색부분은 재가 보냈던 내용)

Hi,

Thank you for download and suggestions. Music Volume EQ is new application (only 20 days on Market), and I work constantly to improve. Please be patient and give five star on Market to support further development. 

Best,
Kristijan

Dana 1. ožujka 2012. 07:16 한영빈 <sukso96100@gmail.com> je napisao/la:

this feedback(opinion)is about the app that you developed, Music Volume EQ

I downloaded and tries Music Volume EQ, i think it is good :)
it has almost no lag (maybe no lag) --> other EQ apps has many lags :(
also, it doesn't use much ram


I think it need some improve

-Could improve Bass boost and Virtualizer? 
-Please remove noise, some noise occur when i use it
-Improve UI for more convenience, some buttons are very small to press :(
-could add reverb function? 

Could improve these things?
 i think Music Volume EQ will be awesome, if you improve these things.
Thank you for reading :D

P.s sorry for my bad English.. haha



본밭아라 이 쌤쓩 일뤡트뤄늭 개갞*들아!!!!! 그리고 사얼 뱉어내!!!! 

댓글

이 블로그의 인기 게시물

Std.IO 애서 개최했던 Hello, World! 후기

카스 글옵 워크샵에 맵 하나 올렸습니다.